Milcsi's Memoár

azoknak akiket kicsit is érdeklik, hogy mikor merre járok =) esemélyek, következmények izgalmas unalmas dolgok =)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álom (1) banda (1) barátok (1) casablanca (1) család (1) csincsilla (1) egymás (1) emberek (1) eső (1) fáradtan. (1) fekete (1) filozofia (1) gondolatok (1) hegyalja (1) horoszkóp (1) irie (1) ismertető (1) j.r.ward (1) jellem (1) jogsi (1) kép (1) kiszombor (1) könyv (2) maffia (1) magány (1) maraton (1) mozi (1) nyitottság (1) péntek (1) pestiek. (1) pizza (1) rain (1) rég (2) repülés (1) rómeó (1) rosszkedv (1) siklóernyö (1) sör (1) szegeden. (1) szeretet (2) szinház (3) szomoru (1) tánc (1) tőr (1) üzenet. (1) város (1) vasárnap. (1) vezetés (1) vizsgusz (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • Deepforest: Ő nem... :) Én igen... :) (2010.04.08. 12:17) :/ Megtiltom.
  • mimoar: nagyon szivesen:) hiányozol :(:( (2009.09.21. 19:05) képek régen.

Casablanca, meg ilyenek. Péntek este.

2009.09.19. 17:03 mimoar

szóval, sajnos egyszer már leirtam de hát! véletlenül kitöröltem.


Tegnap mivel van osztályozom informatikábol 10től 12ig ráérek, igy gondoltam egyet és beültem a Casablanca Kávézóba. Elöre eltervezve rendeltem egy Cappuchinot és nekiálltam Biologiát tanulgatni. Teljesen beleveszve a citoplazma rejtelmeibe hirtelen egy villanásra lettem figyelmes, hát kikukkantottam a könyv mögül és egy fiatal srác fotozott mellettem. Az lett a vége hogy leült mellém és beszélgettünk egy sort, mint kiderült mozikat fotoz hobbiként. Nagyon megörültem hogy végre még egy olyan ember aki szeret fényképeni is és a vonatokért is oda van :) sajnos 12 lett és menni kellet, de fölirtam neki a cimemet hogy küldje át a képeket, azota átis küldte öket és nagyon jook lettek, de ezek titokosak;)


este találkoztam Kvakkanással

majd Petika, Szabi meg Medve is csatlakozott egy-egy sörre, Szabinak nagyon örültem mert 1000 éve nem láttam, Petikával meg táncolni fogok szallagavatón! =)
mi után lelépet Szabi meg Medve, Kvakkal meg Petikával sétáltunk erre arra , véletlen összefutottunk Méryvel és Melivel, aminek nagyon örültem mert nagyon rég találkoztam velük és végre tudtunk beszélgetni egy jot mint régen:) remélem sokat fogok még velük találkozni:)  Este kb éjfélig Petikával beszélgettünk mindenféléről aztán hazafele uton véletlenül összefutottam Huber Mátéval, igy együtt röhögve jöttünk végig a Fő fasoron majd ö folytatta utját Szűűűreg felé én meg bedőltem az ágyamba:)


Ma voltam KisZomboron, meghallgattuk Gyükíírt, és a bandáját a Devil's strawberryt, és kibaszottul jok voltak , legalábbis Kvakk, Timi meg én élveztük ;) sajnálhatja aki nem jött el, meg az is aki azt mondta h eljön és mégse volt képes fölkelni, mert jóóó volt.

Hogy ma este mi lesz az egy jo kérdés. Több dolog is elöferdülhet, Pl egy Rómeó Vérzik koncert de hogyha elötte vki fölhiv hogy találkozzunk vagy vmi akkor akár leis tudok tenni a koncertröl, bár Eninek meg Névnapja volt és hát na majd meglássuk. kedvem éppenséggel van elmenni;)


itt egy kép, csak azért mert Vittorio-t olvasok és nagyon jo, meg azért mert Fekete Tőr, ugye Reni? de csak mert Vishous meg Phurry vagy Hollywood?;) ugye Balázska? John ugye? Detox? Butch? na mind1, mindenkii, de egy biztos hogy Phurry sokszinúű haja a bestike =)

(Detoxikált Mártont fölhívtam és aztmondta gondolkodik azon hogy ö meg Bécsi keringőt táncoljon velem juppy, remélem benne lesz. Nagyon örülnék neki (L) )

Szólj hozzá!

Címkék: mozi könyv sör tánc péntek rómeó casablanca kiszombor

A bejegyzés trackback címe:

https://mimoar.blog.hu/api/trackback/id/tr141392937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása