Milcsi's Memoár

azoknak akiket kicsit is érdeklik, hogy mikor merre járok =) esemélyek, következmények izgalmas unalmas dolgok =)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álom (1) banda (1) barátok (1) casablanca (1) család (1) csincsilla (1) egymás (1) emberek (1) eső (1) fáradtan. (1) fekete (1) filozofia (1) gondolatok (1) hegyalja (1) horoszkóp (1) irie (1) ismertető (1) j.r.ward (1) jellem (1) jogsi (1) kép (1) kiszombor (1) könyv (2) maffia (1) magány (1) maraton (1) mozi (1) nyitottság (1) péntek (1) pestiek. (1) pizza (1) rain (1) rég (2) repülés (1) rómeó (1) rosszkedv (1) siklóernyö (1) sör (1) szegeden. (1) szeretet (2) szinház (3) szomoru (1) tánc (1) tőr (1) üzenet. (1) város (1) vasárnap. (1) vezetés (1) vizsgusz (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • Deepforest: Ő nem... :) Én igen... :) (2010.04.08. 12:17) :/ Megtiltom.
  • mimoar: nagyon szivesen:) hiányozol :(:( (2009.09.21. 19:05) képek régen.

Vezetés, szinház.

2009.11.04. 21:40 mimoar

 Na szóóval, Hétfön fölkötöttem a gatyaszárat és beültem a kocsiba.. és kimentem kereskedőközbe hogy megközdjek végre a csúnya gonosz vizsgabiztosokkal. és Nyertem!

Katiék elösször azt mondták fussunk amig lehet, de én maradni akartam és maradtam, és megcsináltam, igaz egyszer összetévesztettem mármegint.. hogy melyik a jobb illetve bal kezem de sebajjj, ennyi problémám legyenXD szooooval most megvan a forgalmi vizsga és ha kapok idöpontot akkor pénteken megyek és lefotoltatom magam és irááány... akarom mondani várhatom a postást aztán irááááány az uut és juuuhuuuu .

az elmúlt héten voltam Színházba, a tévedések komédiáján. aki még nem látta az nézze meg, nagyon mókás egy darab, a nevetés és szorakozás biztos. amikor már a fogod a hasad a röhögéstöl:D, ma meg voltam a izéén.. Gabszi mit is néztünk meg?XD na mind1  a léyneg h vmi kortársbalett volt de sztem nem volt tul sok köze a baletthez, de az tény h ez is igencsk szorakoztato volt, a jellemek eltúlzásával ami mint tudjuk a humor egyik eszköze biztositott volt szintén a jokedv. a táncosok nagyon jol mozogtak illetve figurázták azokat. a léyeng h szépséges volt :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés szinház jogsi

A bejegyzés trackback címe:

https://mimoar.blog.hu/api/trackback/id/tr1001501112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása