Milcsi's Memoár

azoknak akiket kicsit is érdeklik, hogy mikor merre járok =) esemélyek, következmények izgalmas unalmas dolgok =)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álom (1) banda (1) barátok (1) casablanca (1) család (1) csincsilla (1) egymás (1) emberek (1) eső (1) fáradtan. (1) fekete (1) filozofia (1) gondolatok (1) hegyalja (1) horoszkóp (1) irie (1) ismertető (1) j.r.ward (1) jellem (1) jogsi (1) kép (1) kiszombor (1) könyv (2) maffia (1) magány (1) maraton (1) mozi (1) nyitottság (1) péntek (1) pestiek. (1) pizza (1) rain (1) rég (2) repülés (1) rómeó (1) rosszkedv (1) siklóernyö (1) sör (1) szegeden. (1) szeretet (2) szinház (3) szomoru (1) tánc (1) tőr (1) üzenet. (1) város (1) vasárnap. (1) vezetés (1) vizsgusz (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • Deepforest: Ő nem... :) Én igen... :) (2010.04.08. 12:17) :/ Megtiltom.
  • mimoar: nagyon szivesen:) hiányozol :(:( (2009.09.21. 19:05) képek régen.

elmélkedés

2009.11.09. 22:53 mimoar

Édesanyám szerint csak a barátaimnak élek mint apám. Szerintem ez nem igy van. magamhoz képest, mert igen tudom h lusta vagyok, az idén sokat tanulok még akkor is ha ez nem látszik, meg apum se csak a barátainak él, csomot dolgozik és mindig tanul vmi ujjat hogy minél okosabb legyen. Én is okos akarok lenni. Csak sajnos nincs meg hozzá a megfelelö szorgalmam, de egyfolytába probálok tenni ellene, csak valahogy mindig ugyjön ki a lépés hogy rosszkor vagyok rossz helyen, vagy rossz idöben, vagy rossz kérdsésel, igy mindig én maradol alul.Pedig tudok ha akarok, és buta se vagyok, söt, sztem kifejezetten okos vagyok. csak szorgalmas nem, ezt már mindenki megmondta tanárok, szülök, ismerösök... igen tudom.. elvileg ebben keresztapámra hasonlitok. Hát. lehet de belöle is orvos lett. bár én nem akarok az lenni. bár kitudja, igazábol fogalmam sincs, nincs tervem se ötletem se...tudom tudom ez jo nagy baj, dehát hogy várhatják el hogy 18 évesen meghozzam a döntést ami egész életemet befolyásolja?:S most tudnám azt mondani hogy kicsi vagyok én még ehhez...Bárcsak egyszerübb lenne minden... Bán Tanárúr is megmondta...és igaza is van, vmi kreativ való nekem de mi? ez a nagy kérdés...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimoar.blog.hu/api/trackback/id/tr941514133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása