Milcsi's Memoár

azoknak akiket kicsit is érdeklik, hogy mikor merre járok =) esemélyek, következmények izgalmas unalmas dolgok =)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álom (1) banda (1) barátok (1) casablanca (1) család (1) csincsilla (1) egymás (1) emberek (1) eső (1) fáradtan. (1) fekete (1) filozofia (1) gondolatok (1) hegyalja (1) horoszkóp (1) irie (1) ismertető (1) j.r.ward (1) jellem (1) jogsi (1) kép (1) kiszombor (1) könyv (2) maffia (1) magány (1) maraton (1) mozi (1) nyitottság (1) péntek (1) pestiek. (1) pizza (1) rain (1) rég (2) repülés (1) rómeó (1) rosszkedv (1) siklóernyö (1) sör (1) szegeden. (1) szeretet (2) szinház (3) szomoru (1) tánc (1) tőr (1) üzenet. (1) város (1) vasárnap. (1) vezetés (1) vizsgusz (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • Deepforest: Ő nem... :) Én igen... :) (2010.04.08. 12:17) :/ Megtiltom.
  • mimoar: nagyon szivesen:) hiányozol :(:( (2009.09.21. 19:05) képek régen.

csütörtök, szomorúság de van kilátás-

2009.10.26. 01:28 mimoar

Hát. igen. mint olvashattátok azt irtam mennyire várom a Háztüznézöt, hát igen, vártam is. az elsö felvonáson ott is voltam, nagyon mokás volt , szivesen végignéztem volna hogyha nem ültem volna tükön, ugyanis a csütörtököm egyáltálán nem ugy sikerült ahogy akartam. eléggé szomoru. hát igen. szoromu. erre mást nagyon nem lehet mondani. kicsit nagyon rossz volt, de mit tegyek ez van, néha az embereknek döntéseket kell hozni ami természetesen majd cask késöbb derül ki hogy milyen döntés is volt valójában és megérte-e. az élet ilyen. mindig kapsz egykét pofont hogy aztán erösebb legyé. az élet egy játék. vagy játszol vagy nem. több lehetöség nincs. én azt választottam hogy játszom. de elegánsan. nem ugy mint pár ágrólszakadt mezitlábú büdös bunkó paraszt akiknek csak egy megoldás van, az eröszak. Áhh. az tul snassz. én ennél több vagyok. de lesüllyedni mindenki letud. ahogy te is letudsz ha épp a szituácio hozza, de inkább maradj a szavak embere ha tanácsolhatom. hidd el sokkal többre mész vele. Én döntöttem, majd kiderül hogy jol döntöttem-e. mert ugyebár ilyenkor senkise tudja megmondani elöre hogy helyes-e.. vagy jó-e.

Gyors téma terelés. Csütörtök óta volt pár jo pillanatom is. Mert van olyan aki azon van hogy segitsen és ez nagyonjól esik. Szeretlek titeket. de tudjátok az élet sajnos nem csak móka és kacagás. Bár álltalában és is azt hiszem, de örülök hogy megint jó lett egy már régóta tarató.... na mind1, az biztos hogy lényeges változásokon mentem keresztül, lelkileg erösebb lettem mert ami nem öl meg az megerösít, ahogy a Road is énekli, ismét rendbe tettem a lelkem és az eszem de ha nem megy indul a harc amig jobb nem lesz az az arc aki itt van a tükrömben, börtönőr a börömben. rájöttem hogy képes vagyok, és képes vagyok. és bolond. mint mindig. mert még mindig..ugye Kvakk? sajnos.. nemmegy..de már nem is akarom hogy menjen. sose feled az ember, legjobban szépségös dolgokat nem. legalábbis Reméljük.

Szólj hozzá!

Címkék: emberek szinház szomoru filozofia egymás

A bejegyzés trackback címe:

https://mimoar.blog.hu/api/trackback/id/tr71475152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása